Sunday, November 4, 2018

PEMBEKAL AISKRIM UNTUK ANDA YANG INGIN MEMULAKAN PERNIAGAAN AISKRIM

Assalamualaikum Wbt

Anda sedang buat apa tu? jika anda telah sampai pada entry ini, bermakna anda sedang mencari suatu pernigaan sampingan atau sedang mencari income tambahan untuk memenuhi keperluan hidup harian kita. Betul tak? Sama seperti saya suatu masa dahulu.

Saya Ayu, saya mula memasuki arena katering aiskrim pada tahun 2014 dimana pada ketika itu gaji saya Rm 1200 sahaja. Dan mempunyai loan ASB sebanyak Rm 50,000 yg perlu dibayar setiap bulan. Dengan masa tu sy terjebak beli motor secara ansuran. gaji sebanyak 1,200 tu tak cukup walau ketika itu saya masih bujang!!

So saya terjumpa PAKCIK saya, beliau seorang pengedar aiskrim yg sangat2 murah. Dengan tunjuk ajar dan bantuan beliau saya berusaha buat iklan untuk menjual aiskrim utk pasaran katering majlis perkahwinan. Alhamdulillah tunjuk ajar yg betul oleh mentor saya, beliau tunjuk ajar bagaimana nak buat marketing, cara kira aiskrim kos dan untung, akhir nya sekarang saya berjaya menjadi aiskrim katerer di KL dan Selangor dengan tempahan tak kurang 5 majlis untuk 1 hari. Alhamdulillah.. perjalanan yg sangat panjang. Sangat2 seronok.

So disini saya nak bg tahu anda :

BAGAIMANA CARA BERNIAGA AISKRIM TANPA PERLU BELI MESIN

Saya adalah pengedar Aiskrim Polar, dengan kami anda boleh mula berniaga tanpa beli mesin dan dengan modal yag rendah.
 Kami menjual stok aiskrim 1 liter dan 6 liter. Setiap 1 liter anda boleh menjana sehingga 300% kuntungan. Nak lebih tahu lanjut, boleh terus whatsapp kami di lini ini ;;>  wasap.my/601131911064/niagaaiskrim

Kami ada jual kelengkapan aiskrim. kalau tak mampu, boleh pinjam dahulu dan kembalikan setiap hari selepas pinjam.


No comments:

Post a Comment