Thursday, October 13, 2016

PEMBEKAL AISKRIM SELURUH NEGERI SELANGOR, NEGERI SEMBILAN, KUALA LUMPUR DAN PERAK

Assalamualaikum wbt.

Menjadi satu kebaikan untuk saya kongsikan dengan anda, khasnya kepada anda yang berul-betul ingin mendapatkan income lebihan setiap bulan. Saya juga seperti anda, duit gaji yang dapat hanya cukup-cukup makan. Dan ditambah pula dengan sifat keinginan setiap manusia, ada yang nak bershopping siket, nak bercuti, nak naik motor besar dan lain-lain. Orang kata reward untuk diri sendiri la kan?

So entry ini saya nak buka peluang kepada anda yang betul-betul sedang mencari supplier yang murah-murah dan memang fokus nak jual aiskrim setiap bulan.







Saya jamin, Aiskrim yang akan saya bekalkan :


  • Bukanlah aiskrim buatan sendiri (saya tak pandai buat aiskrim, tak sedap karang)
  • Buatan kilang
  • Jenama terkenal (Nestle & Polar)
  • Dijamin kebersihan (saya seorang rakyat Malaysia)
  • Halalal Toyyiban
  • Boleh bekal dalam kuantiti yang banyak
  • Siket pun boleh

Saya juga akan beritahu tuan dan puan, bagaimana :
  • Medium untuk mendapatkan jualan
  • Bagaimana menguruskan aiskrim tersebut
  • Pengiraan untuk mendapatkan margin yang tinggi
  • Bagaimana nak dapatkan customer yang repeat setiap bulan, mungkin setiap minggu



Jadi fokus utama saya adalah mencari TEAM MEMBER yang bersemangat mencari duit tambahan. Kerana buat masa sekarang saya sudah ada 2 ejen dibawah saya. Dan saya happy sebab mereka pun happy. Setiap minggu ada job event aiskrim walaupun kadang-kadang sedikit. 


Jangan cakap sedikit tau.. Event kadang-kadang pukul 8 sampai 9 je.. tapi dah dapat payment RM 100.00.. Siapa tak nak kan?


Jadi kepada sesiapa yang berminat nak join dan nak FOKUS MENAMBAH DUIT BULANAN ANDA, Jom join saya.


  • Tiada Yuran. FREE sahaja
  • Wajib ada kenderaan, Kereta lagi bagus. Bonet mcm kancil, myvi better.
  • 1 job komfem dapat jana RM 200.00 atleast

Terus tekan link ini --> www.wasap.my/601131911064 . - AYU


Terus tekan link ini --> www.wasap.my/601131911064   - AYU
Terus tekan link ini --> www.wasap.my/601131911064   - AYU

SAYA AKAN GUIDE ANDA CARA DAN ACTION YANG PERLU DIBUAT , JANGAN RISAU!


No comments:

Post a Comment